Lekkere Lezing: een merk voor iedereen!
- geplaatst door Anne Spies in
- Algemeen
- 04-12-2013
Lekkere Lezingen in 2014
De unieke identiteit van je bedrijf
Merkmanagement? Dat is iets voor Unilever en Heineken!” Een veel gehoorde opmerking. Deze organisaties weten inderdaad al langer dat het leveren van goede producten, een uitstekende dienstverlening en een klantgerichte houding niet meer voldoende zijn in de concurrentiestrijd anno 2014. Niet alleen de grote merken, maar steeds méér organisaties willen duidelijk maken waar hun kracht ligt, waar ze sterk in zijn en hoe ze zich onderscheiden van hun concurrenten. Elke organisatie heeft een unieke identiteit. Maar wordt daar ook naar gekeken bij het opstellen van de communicatieboodschap naar de klant?
Jeffrey Jansen van BLYNQ verzorgt op donderdag 27 november 2014 een interactieve lezing in het Kookcollege Wijchen. Je krijgt een introductie in merkdenken en onderscheidend communiceren vanuit het DNA van je organisatie. Ook maken we gezamenlijk een eerste quick scan.
Meld je nu alvast aan en kom erachter wat merkdenken voor jouw organisatie kan betekenen!
Meer Lekkere Lezingen in 2014
Ben je benieuwd naar de andere Lekkere Lezingen in 2014? Hier lees je wat je kunt verwachten…