Gastvrije advocaten
- geplaatst door Anne Spies in
- Algemeen
- 21-06-2012
Vrijdag 22 juni trainen Lilian Woltering en Anne Spies een heel advocatenkantoor op gastvrijheid. Hoe benader je een client? Hoe gaan we met elkaar om binnen het kantoor? Hoe komt jouw stem over, jouw houding. Wat zeg je wel, wat zeg je niet bij het aanbieden van een kop koffie, of als je met een client in de lift staat?
Een snel groeiend advocatenkantoor
Gedreven mensen, medewerkers, partners, allemaal ambitieus en talentvol. Gedurende dit hele jaar geeft Spies&Spreken (verspreid) 4 verschillende dagen training om de communicatie en gastvrijheid naar een nog hoger nivo te begeleiden. Iedereen op dit kantoor werkt hard en ontvangt de clienten op zijn of haar manier. Hoe en waar wil dit kantoor één lijn trekken?
Bewustwording en feedback van elkaar
In de trainingen wordt het hard werken, zullen we veel doen, zullen we veel leren, wordt het een feest van herkenning en zullen we plezier beleven! Met film, rollenspellen, voorbeelden, lekkere lunches gaan we aan de slag met de thema’s: Ontvangen van cliënten, bewustwording van mimiek, taal, houding, motoriek, kleding.
Kleine groepjes
In kleine groepjes werken we met elkaar en geven we elkaar feedback. Op bepaalde momenten werken we met camera’s omdat het interessant is om je eigen gedrag terug te kunnen kijken. Je gaat zelf ontdekken wat wel en niet kan rondom gastvrijheid. Wat is jouw stijl? Wat is jouw eigenheid? Waar ligt je kracht, wat kan nog anders?