Interactief, informatief en lekker.
Elke organisatie heeft een unieke identiteit. Niet alleen de grote merken, maar steeds meer organisaties willen duidelijk maken waar hun kracht ligt en hoe ze zich onderscheiden van de concurrent. Maar wordt hier voldoende naar gekeken bij het opstellen van de communicatie naar de klant? Jeffrey Jansen verzorgt een interactieve lezing over dit onderwerp. Deze zal beginnen met een introductie in merkdenken en communiceren vanuit het DNA van je organisatie. Hierna zal er met alle bezoekers een eerste quick scan worden uitgevoerd.
Onze spreker

Jeffrey Jansen is docent en oprichter van marketingbureau Blynq. In 2001 is Jeffrey als bedrijfskundige afgestuurd aan de Radboud Universiteit, met het specialisme ‘Strategie, Marketing & Distributie’. Na zijn studie heeft hij diverse marketingfuncties vervuld bij bedrijven als ING en Koninklijke Wegener. Vanaf 2007 is Jeffrey docent Marketing, Branding & Communicatie aan de HAN in Nijmegen.
We hopen dat je erbij kan zijn! Je kan jezelf aanmelden door naar onze site www.lekkerelezing.nl te gaan waar je jezelf digitaal kan aanmelden en kan betalen met iDeal. Betalen op locatie is helaas niet mogelijk meer. Zo kunnen we namelijk tijdig rekening met iedereen houden. Op de website kun je ook praktische informatie vinden over de komende lezing.Wil je deze mail liever niet ontvangen, dan kan je onderaan uitschrijven.We hopen jou op donderdag 27 november te zien en te spreken.
Met vriendelijke groet,
Het team van de Lekkere Lezing
Anne Spies
Marcel Weber
Machiel Otten
|